شناسهٔ خبر: 56370 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همراه با مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

بازدید استاندار مازندران از پروژه‌های مسکن مهر بابل

بازدید استاندار مازندران به همراه مدیر کل راه و شهرسازی از عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر مهردشت روستای سلطان محمد طاهر بابل این شهرستان با هدف رفع موانع و تسهیل در روند اجرایی آنها بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، اسلامی استاندار مازندران  در حاشیه این بازدید عنوان نمود : یکی از نیازهای مهم برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایجاد یک سیستم کارآمد شهری در تمامی ابعاد بوده که در این میان نقش مسکن به عنوان سرپناه برای هر انسانی در این جوامع می تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: از این رو احداث واحدهای مسکن مهر با هدف توسعه و اجرای عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از این طریق گام‌های ارزنده‌ای در جهت رشد و شکوفایی جامعه برداشت.

استاندار مازندران ضمن بحث و گفتگو در زمینه رفع موانع ومشکلات آبهای سطحی وفاضلاب شهرک ،خواستار تسریع در این زمینه شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص پروژهای در دست اجرای شهرستان بابل اظهار داشت: با توجه به جمعیت و شرایط محیطی خاص این شهرستان می طلبد تا اقدامات در خور توجه‌ای در ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر آن صورت بگیرد.

مهندس بهادری در این بازدید بیشترین موانع اجرایی در خصوص احداث واحدهای مسکن مهر در سطح شهرستان‌ها رامربوط به خدمات زیربنایی برشمرد و افزود: تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی ذیربط در این بخش می تواند عامل موثری در جهت تسریع در اجرای پروژه‌های مسكن مهر شود.  

گفتنی است : در این بازدید جمعی از ساکنین شهرک هم با مقامات استانی وشهری دیدار کردند.

نظر شما