به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران، كمال دهقان منشادی به معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه بوشهر از ابتدای سال ۹۶ تاكنون برای ارتقای سطح كیفی خدمات فرودگاهی به مسافران پرداخت و عنوان كرد: در این راستا می توان به بهسازی محوطه ورودی ترمینال پروازهای داخلی و خارجی و افزایش دوبرابری ظرفیت پاركینگ هواپیما اشاره كرد.
مدیركل فرودگاه های استان بوشهر افزود: اصلاح تابلوی راهنمای مسافر، نصب دوربین های مداربسته و راه اندازی اتاق مانیتورینگ، گلكاری و زیباسازی محوطه ورودی ترمینال پروازهای داخلی و خارجی، نصب دو دستگاه هواساز برای تهویه هوای ترمینال ها و ساخت و تجهیز چهار چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولان و سالمندان از جمله اقدامات انجام شده است.
وی همچنین به راه اندازی میز راهنمای مسافر و میز پاسخگویی شركت های هواپیمایی اشاره كرد و گفت: در این حوزه همچنین می توان به افزایش مانیتورهای اعلان پرواز، راه اندازی كارگروه رسیدگی به شكایات، نصب بنر شهراه و سامانه پیام كوتاه شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ترمینال ها برای دسترسی بهتر مسافران به سامانه ارائه شكایات، به روز رسانی پورتال فرودگاه (درج مواردی از جمله قیمت كالا و خدمات، معرفی فرودگاه و اطلاعات مدیران و ارتباط با مدیركل و میز خدمات الكترونیكی)، امكان استفاده مسافران از اینترنت رایگان، بهسازی تمام پكیج های سرمایشی و اصلاح كانال های هدایت هوا و عایق بندی آنها، راه اندازی تلفن گویای ۱۹۹، بهسازی پاركینگ خودرو، بهسازی نمازخانه ها و راه اندازی اتاق مادر و كودك اشاره كرد.
مدیركل فرودگاه های استان بوشهر با اشاره به خریداری ۱۰۰ دستگاه چرخ دستی جدید از احداث ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در سالن ورودی و انتظار ترمینال پروازهای داخلی خبر داد.
نظر شما