شناسهٔ خبر: 56688 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر به استان کردستان انجام شد؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از ۲ پروژه بازافرینی شهری ناحیه منفصل نایسر

مراسم عباس آخوندی به همراه معاون معماری و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی‌شهری ایران از پروژه‌های مرکز فرهنگی- خدماتی- ورزشی نایسر و پروژه بهسازی معابر این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان کردستان از پروژه های بازآفرینی شهری ناحیه منفصل شهری نایسر به همراه محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی و هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازافرینی شهری ایران بازدید کرد.

این بازدید شامل دو پروژه فرهنگی و زیربنایی می شود. در ابتدا از پروژه احداث مرکز فرهنگی-خدماتی- ورزشی نایسر به مساحت ۲۳۵۰ مترمربع بازدید شد که برآورد اولیه برای ساخت آن ۲۴ میلیارد ریال بوده است. همچنین، هدف از اجرای این طرح، ارتقای سطح اجتماعی- اقتصادی ساکنان عنوان شده است.

گفتنی است، پروژه احداث مرکز فرهنگی-خدماتی- ورزشی نایسر هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در ادامه از پروژه بهسازی معابر نایسر بازدید کردند که این پروژه با برآورد مالی ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

یادآور می‌شود بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده پروزه احداث مرکز فرهنگی- خدماتی- ورزشی نایسر در هفته دولت و پروژه بهسازی معابر این منطقه در انتهای سال ۹۷ به بهره‌برداری برسند.

نظر شما