شناسهٔ خبر: 56764 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۲ پرونده به جلسه کمیسیون ماده ۵ شیروان و اسفراین رفت

روزبه دادجو سرپرست معاونت و شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از مطرح شدن ۳۲ پرونده در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای شیروان و اسفراین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی این استان گفت: در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین یازده پرونده مطرح شد که مهم ترین پرونده ها شامل تغییرکاربری ،تثبیت گذر و صدور پروانه برای اراضی زیرحد نصاب بود.

وی افزود: موضوعات مهم دیگری در این جلسه مطرح شد که شامل ضرورت توجه به مسئله حفظ باغات و اراضی کشاورزی داخل محدوده خدماتی در طرح های شهری و برنامه ریزی برخی از مناطق به صورت ویلایی (حداکثر دوطبقه) در سطح شهر با توجه به درخواست شهروندان، همچنین تاکید بر اجرایی شدن آیین نامه سیما و منظر مصوب کمیسیون ماده ۵ در شهر اسفراین به عنوان شهر پایلوت بود.

دادجو همچنین به تعداد پرونده های مطرح شده در جلسه کمیسیون ماده ۵ شیروان اشاره کرد و افزود: در این جلسه ۲۱ پرونده مطرح شد که مهم ترین آنها شامل طرح بزرگ بافت فرسوده حکیم شیروان، گذربندی های جدید، تغییرکاربری ها، خرید قدر السهم شهرداری و ایجاد فضای سبز در بافت فرسوده حکیم شیروان است./ 

نظر شما