شناسهٔ خبر: 5685 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان مطرح کرد:

افزايش سطح خدمات به مسافران نوروزي

داود کشاورزیان معاون وزير راه و شهرسازي با حضور در ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر ضمن ديدار با معاون سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و رئيس ستاد با نمايندگان مستقر در اين محل گفتگو كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، داود كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان با تبريك فرا رسيدن سال جديد از تلاش‌هاي دست‌اندركاران، اعضاء و نمايندگان حاضر در ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر تقدير كرد و گفت: در مجموع خدمات ارائه شده در طرح نوروزي سال‌جاري به هموطنان در تمامي بخش‌ها رشد مناسب داشته است و اين مهم در سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي هم در بخش ناوگان و حمل و نقل عمومي جاده‌اي و جابجايي مسافر و هم در حوزه راهداري رضايت‌بخش مي‌باشد.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي ارائه آمارها را جهت برنامه‌ريزي امور بسيار مهم برشمرد و افزود: باتوجه سيستم‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري امروز آمارها دقيق بوده و استخراج و تحليل آنها كمك شاياني در بهبود برنامه‌ها خواهد داشت.


وي تعريف و معرفي مقاطع و مقاصد جديد گردشگري در كشور را از برنامه‌هاي ضروري ستاد دانست و گفت: ترغيب و تشويق مرم به گردشگري داخلي بايد هرچه بيشتر صورت پذيرد ضمن آنكه توزيع سفرها در طول ايام سال از ضروريات در كشور است، كه بايد به آن پرداخت.


براساس اين گزارش مرتضي رحماني موحد رئيس ستاد مركزي هماهنگي خدمات سفر نيز با ابراز خرسندي از خدمت‌رساني به هموطنان از زمان شروع طرح نوروزي اظهار نمود: باتوجه به بازديدهايي كه از چند استان و اماكن سياحتي و گردشگري انجام شد خوشبختانه مراجعه و بازديد از مكان‌هاي تاريخي در سراسر كشور نسبت به سال گذشته از رشد بالايي برخوردار بوده، ضمن آنكه توزيع سفر و مديريت سفر در بين استانهاي مختلف از سوي هموطنان به خوبي و به طور محسوس قابل مشاهده بود.


وي تلاش‌ ستادهاي استاني و استانداران در توسعه و ارتقاء سطح گردشگري در كشور را قابل تقدير دانست و افزود: نمايندگان ۱۳ دستگاه و سازمان از شروع طرح نوروزي در ستاد مستقر بوده و گزارشات و آمارهاي عملكردي سازمان خود را به طور منظم تنظيم و ارائه مي‌کنند.


اين گزارش مي‌افزايد نمايندگان برخي از سازمان‌ها همچون سازمان هواپيمايي كشوري، سازمان تعزيرات حكومتي، وزارت آموزش و پرورش در اين ديدار گزارشي از فعاليت‌هاي درون سازماني خود ارائه کردند.
 

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما