شناسهٔ خبر: 56924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابجایی ۱۸۴ هزار تن گندم در اردبیل

کامیون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۸۴ هزار تن گندم در استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان با بیان اینکه این میزان گندم توسط ۷ هزارو ۵۴۴ دستگاه کامیون باری حمل شده گفت: بیشتر گندم های تولید کشاورزان سخت کوش علاوه بر سیلوهای استان اردبیل به استان‌های گیلان، آذربایجانشرقی و البرز جابجا شده است.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل گفت: سال گذشته رانندگان پر تلاش بخش حمل و نقل با ۱۵ هزار دستگاه کامیون توانستند بیش از ۳۶۷ هزارتن گندم را در استان های گیلان،البرز و تهــران جابجا کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل نظارت ویژه و جدی بر عملکرد شرکت های حمل و نقل را یادآور شد و تصریح کرد: رانندگان پرتلاش می توانند هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های ۱۴۱،شهراه، نمایندگی های مستقر در شهرک حمل و نقل، پایانه های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از جابجائی سالانه ۳ میلیون تن بار و کالا در استان خبر داد و گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار دستگاه خودروی سنگین و ۱۱ هزار نفر راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان مشغول فعالیت هستند./ 

نظر شما