شناسهٔ خبر: 57061 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان کرد:

اجرای طرح‌های آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت سفر زائران اربعین حسینی

اربعین در راستای مدیریت تقاضای سفر زائران اربعین حسینی و لزوم رفع مسائل و مشكلات تردد زائران در سال گذشته ،بر اجرای طرح‌های آماده‌سازی زیرساخت‌ها در سومین جلسه كمیته حمل‌ونقل و سوخت تأكید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رضا نفیسی مدیركل دفتر حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت و دبیر كمیته حمل و نقل و سوخت ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در جلسات قبلی كمیته حمل‌ونقل و سوخت اربعین حسینی اظهار داشت: طی جلسه‌ای كه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با مدیران استان‌های مرزی برگزار شد، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و ارتقای ایمنی سفرهای جاده‌ای معرفی وموضوع تخصیص صددرصدی اعتبارات مورد نیاز استان‌ها در اجرای طرح‌های آماده‌سازی و زیرساختی ابلاغ شد.

 وی افزود: ساماندهی پاركینگ‌های اتوبوس‌های برون‌شهری و درون‌شهری، خودروهای شخصی و سواری، مسیرهای موكبین از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌بایست برنامه ریزی مناسب جهت مدیریت ارائه خدمات در ایام اربعین گرفته شود.

براساس این گزارش در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده و طرح‌های اجرایی پیشنهادی ارایه كردند. گفتنی است مقرر شد طی دو هفته آتی جلسه‌‌ای در منطقه مرزی مهران با حضور اعضای ستاد و مسئولین استانی برگزار شود و ضمن بازدید میدانی از زیرساخت‌ها، نسبت به رفع مشكلات موجود تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

نظر شما