شناسهٔ خبر: 57298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل، معاون راهداری و نماینده شورای اسلامی خمین انجام شد؛

بازدید از پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده کاظم آباد – خمین

آسفالت مدیرکل و معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، نماینده شورای اسلامی شهرستان خمین و بخشدار بخش کمره از پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده کاظم آباد – خمین بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، زندی فرمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در بازدید ازمحورکاظم آباد بیان کرد: این جاده جزو مسیرهای محوری در شهرستان خمین است که به دلیل وجود روستاهای زیاد و پرجمعیت وراه ارتباطی به استان لرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه وی عنوان داشت: ترمیم و بهسازی محورهای مواصلاتی تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات خواهد داشت که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم سایر محورها نیز با توجه به اولویت آنها مورد تعمیر و بازسازی قرار گیرند.

اختری معاون راهداری اظهار داشت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت جاده کاظم آباد – خمین به طول ۲.۵ کیلومترو با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال در حال انجام می باشد و این عملیات پیش رو شامل جمع آوری آسفالت تخریبی ،انجام عملیات اساس، زیر اساس و روکش آسفالت می باشد که در مدت یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی درادامه اظهار داشت: محورروستای کاظم آباد به دلیل وضعیت نامناسب روکش آسفالت این محور باعث نارضایتی رانندگان و اهالی منطقه بوده که با پیگیری های لازم و تخصیص اعتبار، بهسازی توسط پیمانکار تا پایان شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: عملیات پیش رو شامل جمع آوری آسفالت تخریبی ،انجام عملیات اساس، زیر اساس و روکش آسفالت می باشد که در مدت دو ماه توسط پیمانکار انجام خواهد گرفت.

نظر شما