شناسهٔ خبر: 57329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری شصت و ششمین جلسه شورای مسکن استان مازندران

جلسه شصت و ششمین جلسه کارگروه شورای مسکن استان با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران ،مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران در این نشست اظهار امیدواری کرد: با برپایی چنین نشستها و جلسات و تعامل دو طرفه با اداره کل تعاون و پیمانکاران این بخش به زودی موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های مذکور باشیم. وی با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت از تمامی دستگاه‌هایی که در چنین شرایطی برای  پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر تلاش می کننشد قدردانی نمود.

نبیان اظهار داشت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در استان باید با همت و تعامل دستگاه‌های زیر بنایی استان خدمات شهری و زیر بنایی پروژه‌های مذکور نیز هر چه زودتر اجرایی شود. معاون عمرانی استانداری مازندران در ادامه تصریح کرد: مسکن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده‌ای محسوب شده، از این رو بر طرف کردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولت‌ها می‌تواند عاملی مهمی در جهت تعامل، همدلی و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست در خصوص همکاری و تعامل دستگاه‌های خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طی جلسات منظم و پیگیری‌های مجدانه مسؤلین امر بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه‌ها کمرنگ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در شورای تأمین مسکن استان و کمیته‌های فنی آن به طور منظم تشکیل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پیگیری می‌شود تصریح کرد: با تعامل و همدلی تمامی دستگاههای مرتبط با مسکن مهر بتوانیم پروژه مسکن مهر را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم.

دراین نشست درخصوص تأمین پارکینگ شرکت تعاونی مسکن مهر ۸ میارکلای با نقشه‌های ارائه شده که تعدادی از واحدها در فضای باز تأمین می‌گردد موافقت گردید و مقرر شد نسبت به سایر پروژه‌های سایت میارکلا نیز تعمیم یابد.

گفتنی است، باتوجه به توضیحات اداره کل راه و شهرسازی، با حذف پارکینگ  از پروژه‌های تجاری سایت‌های مسکن موافقت گردید.

نظر شما