شناسهٔ خبر: 57378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار سرپرست راه و شهرسازی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

جلسه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان ضمن تبریک به مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ایشان دیدار و به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در این دیدار علی خاوری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان ضمن تاکید به حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر و اتمام هرچه سریعتر پروژه‌های باقیمانده در استان خاطرنشان کرد: همه ما باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم مسکن مهر باقیمانده استان که بیشتر مربوط به تعاونی‌هاست و بالغ بر ۲۵۰۰ واحد است را به سر انجام برسانیم.

وی افزود: حل مشکلات واحدهای مربوط به تعاونی‌ها و تکمیل این واحدها مسستلزم مساعدت، همراهی و نظارت ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که با حل مشکلات موجود این شیرینی به کام مردم شیرین‌تر شود.

خاوری با بیان اینکه متقاضیان واحدهای مذکور بیشتر از اقشار متوسط و کم درآمد جامعه هستند تصریح کرد: ما مسئولیم تمام تلاش خود را بکار گیریم تا این عزیزان بتوانند با کمترین آسیب و کمترین فشار از این مشکلات فارغ شوند.

وی در پایان گفت: کسانیکه دلشان برای نظام و انقلاب می‌سوزد و مدافع کشور و ارزش‌های آن هستند برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را وظیفه ذاتی خود دانسته و وظایف خود را در قبال کشور و مردم به خوبی انجام دهند و به این خدمت خود افتخار کنند.

نظر شما