شناسهٔ خبر: 57413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیداشرفی خبر داد:

بسیج ظرفیت‌ها برای تکمیل طرح مسکن مهر آذربایجان غربی

مسکن مهر مدیرکل دفتر طرح‌ها و الگوهای ساخت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرح مسکن مهر آذربایجان غربی از ۹۵ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است و تا پایان امسال پرونده مسکن مهر استان بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، مدیرکل دفتر طرح‌ها و الگوهای ساخت سازمان ملی زمین و مسکن در نشست بررسی روند تکمیل طرح‌های مسکن مهر آذربایجان غربی گفت: تحویل مساکن مهر به متقاضیان و اتمام کلی طرح مسکن مهر را برای امسال هدفگذاری شده و در این راستا تمامی ظرفیت‌های مدیریتی را بسیج کرده‌ایم.

میرسجاد سیداشرفی با بیان اینکه باید راهکارهای کارآمدی برای پروژه‌های باقی مانده اتخاذ شود، اظهار کرد: محدودیت‌ها و مسائل پیشروی پروژه‌های مسکن مهر لازم است با نگاه فرابخشی و همکاری دستگاه‌های اجرایی حل شود.

وی از کمک و مساعدت ویژه سازمان ملی زمین و مسکن برای اتمام طرح مسکن مهر استان خبر داد و افزود: تسهیلاتی به شکل تنخواه به تعاونی‌هایی که روند پیشرفت اجرایی پروژها بالایی دارند و نیز مشکل مدیریتی ندارند با وجود تنگناهای مالی پرداخت می‌شود.

مدیرکل دفترطرح‌هاو الگوهای ساخت سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرمنطقه یک مسکن مهر کشور بر شفاف سازی فعالیت و اقدامات تعاونی‌های مسکن مهر تاکید کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی نیز در این نشست از تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر تاپایان سال جاری خبرداد و افزود: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزارنفرجمعیت استان وشهرهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب، سلماس و بوکان بسته شده‌است.

ابراهیم مبارک‌قدم بابیان اینکه ازمجموع ۴۵ هزارو ۳۸۲ واحدمسکن مهراستان تاکنون ۵ هزارو ۵۳۳ واحد باقیمانده بود، افزود: میانگین پیشرفت اجرایی پروژه‌های مسکن مهر استان در مجموع ۹۶ درصد است.

گفتنی است ازمجموع ۴۵ هزارو ۳۸۳ واحد در آذربایجان‌غربی نزدیک به ۳۴ هزار و ۳۴۵ واحدمسکن مهر درشهرهای بالای ۲۵ هزارنفرجمعیت استان احداث شده‌است.

نظر شما