شناسهٔ خبر: 57575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بحث و بررسی صلاحیت داوطلبان و نحوه برگزاری انتخابات :

برگزاری جلسه مشترک اعضای هیات نظارت هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان یزد

جلسه به منظور بررسی صلاحیت داوطبان شركت در انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، جلسه ای با حضور اعضای هیات نظارت و اجرایی این انتخابات در سالن جلسات شهید اشترزاده اداره كل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان یزد، محمدرضا نقصان محمدی مدیركل راه و شهرسازی استان و رئیس دستگاه نظارت برانتخابات ضمن قدردانی و تشكر از تمامی دست اندركاران این انتخابات عنوان کرد: یزد از حیث حضور نیروهای جوان در انتخابات و همچنین تشکل‌ها و انجمن‌های مهندسی مشکلی ندارد و الحمدلله آرامشی كه هم اكنون در سایه تلاش‌های هیات اجرایی در روند برگزاری در مراحل اولیه این انتخابات شاهد هستیم در نوع خود قابل تقدیر وستایش می‌باشد.

وی ادامه داد: خدا را شاكریم كه طبق برنامه زمان‌بندی كارها در حال انجام است و اگر مشكل غیرمترقبه ای حادث نگردد انتخابات در اوایل مهرماه برگزار خواهد شد كه امیدواریم همانند دوره های گذشته با استقبال مهندسین استان مواجه شود. البته در این جا نباید از نقش موثر هیات اجرایی در فرایند ثبت نام‌ها و برگزاری این انتخابات غفلت نمود كه به نحو شایسته‌ای این وظیفه انجام شده است.

مدیركل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: تمام سعی خود را به كار خواهیم بست تا با كمك و مساعدت هیات اجرایی، انتخاباتی آرام و در خور شأن مهندسین استان برگزار نماییم البته مهندسان به خوبی می‌دانند که با حضور در انتخابات و انتخابی درست می‌توانند در عملکرد و نوع فعالیت‌های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان تأثیرگذار بوده و بدون شک این مهم در بحث ساخت و سازهای استاندارد و در نتیجه آرامش و آسایش مردم تاثیر مستقیم خواهد داشت.

نقصان محمدی تاكید كرد: هشتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان‌ها در یك روز از بازه زمانی ۵ لغایت ۱۴ مهر ماه در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

در ادامه غلامرضا رضایی رئیس هیات اجرایی انتخابات طی سخنانی گفت: لازم می‌دانم به نوبه خود از حمایت‌های نقصان محمدی مدیركل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات تشكر نمایم كه هر جا نیاز به كمك بوده مساعدت خود را از هیات اجرایی دریغ ننموده اند و با راهنمایی های ارزنده و سازنده ما را در پیشبرد اهداف یاری داده‌اند.

وی افزود: بعد از فراخوان ثبت نام، تعداد ۴۲ نفر از مهندسین كه واجد شرایط كاندیداتوری بوده اند با ارسال مدارك و مستندات به دبیرخانه هیات اجرایی آمادگی خود را برای شركت در انتخابات اعلام نموده اند و با پایان مهلت ثبت نام فرایند تایید صلاحیت‌ها آغاز شده و امیدواریم طبق برنامه زمانبندی نظامنامه اجرایی انتخابات، در هفته اول شهریور بتوانیم نتیجه تایید صلاحیت‌ها را به نامزدها اعلام نماییم.

نظر شما