شناسهٔ خبر: 57606 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نخستین روز از هفته دولت انجام شد؛

افتتاح عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه دسترسی زندان جدید ملایر

افتتاح معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در نخستین روز از هفته دولت، پروژه بهسازی و آسفالت راه زندان جدید ملایر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون استاندار و فرماندارویژه ملایر، نمایندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس و سایر مسئولین این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به ارائه گزارش در رابطه با این پروژه پرداخت و گفت: این پروژه به طول تقریبی ۱/۵ کیلومتر است که جهت دسترسی به زندان جدید الاحداث ملایر در منطقه شوشاب بوده و با سرعت قابل توجه و با حداکثر کیفیت اجرا شد.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به هدف از اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه راه دسترسی زندان به لحاظ امنیتی بسیار مهم بوده از اعتبارات ۹۶ این پروژه را شروع کردیم و توانستیم در عرض ۷ ماه به اتمام برسانیم.

نادیان یادآورشد: همزمان با این افتتاحییه، دو پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی دره راست با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان و پروژه پارک گلستان به مساحت۳۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۹۰میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی در رابطه با هدف از اجرای بهسازی و آسفالت راه روستایی دره راست خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای اهداف دولت تدبیر و امید با هدف آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار و تسهیل در عبور و مرور اهالی و دسترسی به سایر نقاط جمعیتی و مرکز شهرستان انجام شده است.

نادیان اعلام کرد: در زمینه آسفالت راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار این استان از استان های برتر محسوب می‌شود و این وضعیت حاصل تلاش و همکاری بخش خصوصی با توجه به کمبود اعتبارات در استان صورت گرفته است.

نظر شما