شناسهٔ خبر: 57698 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی خوزستان توسط بندر خرمشهر

لوح اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در جشنواره شهید رجایی استان خوزستان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص‌های اختصاصی و عملکرد نظام آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۶ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، جشنواره شهید رجایی استان خوزستان روز گذشته همزمان با هفته دولت با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد.

در این جشنواره که به منظور معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان برگزار می‌شود، بندر خرمشهر در شاخص‌های اختصاصی و عملکرد نظام آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۶ رتبه نخست را کسب کرد.

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان در حوزه شاخص‌های اختصاصی بندرخرمشهر از میان ۷۵ دستگاه مشمول ارزیابی، رتبه نخست را در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد کسب کرد.

همچنین با توجه به ارزیابی‌های بعمل آمده از عملکرد نظام آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۶ بندر خرمشهر در گروه اقتصادی، تولیدی و امور زیر بنایی نیز موفق به کسب رتبه نخست شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

سال گذشته اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در جشنواره شهید رجایی خوزستان موفق به کسب رتبه اول در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شده بود.

برچسب‌ها:

نظر شما