شناسهٔ خبر: 57770 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‎های خوزستان خبر داد:

آغاز بازگشت ۴۳۰۰ حاجی خوزستانی به فرودگاه اهواز

بازگشت حجاج مديرکل فرودگاه‎های استان خوزستان از ورود نخستين کاروان از حجاج خوزستانی به فرودگاه اهواز و استقبال مقامات استانی و اهدای گل و شيرينی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: امسال ۴۳۰۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۹ کاروان و با ۱۸ فروند پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با هواپیمای ایرباس از مدینه به فرودگاه اهواز اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به استقرار اکیپ‎های مراقبتی بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شرق اهواز در این فرودگاه گفت: به منظور جلوگیری از سرایت بیماری‎های واگیردار، مکانی در ترمینال خارجی در نظر گرفته شده است و یک دستگاه آمبولانس در ورودی این ترمینال آماده خدمت‎رسانی و انجام فوریت‎های پزشکی است.

رضایی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر در فرودگاه تمهیداتی از جمله بازگشایی مسیر دسترسی به جاده مجاور فرودگاه (جاده نفت) برای تسهیل در تردد زائران و مستقبلین آنها، افزایش فضای مقابل ترمینال خارجی برای رفاه حال زائرین، استقرار منبع آب آشامیدنی در محوطه بیرونی و نصب برچسب مخصوص سطوح صیقلی جهت ایجاد اصطحکاک دیده شده است.

وی به آمادگی مضاعف فرودگاه برای پذیرش زائران اشاره کرد و گفت: تمام واحدهای مربوطه از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن انجام شود.

گفتنی است عملیات بازگشت حجاج خوزستانی از امروز، ۵ شهریور آغاز و تا بامداد ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

نظر شما