شناسهٔ خبر: 57773 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

دیدار طاهرخانی با ساکنان شهرجدید پرند/ بازدید از پروژه‌های مسکونی و خدماتی فاز ۵ و ۶

جلسه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به مناسبت هفته دولت به شهر جدید پرند رفت و در دیداری صمیمی با ساکنان این شهر به گفت و گو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، حبیب‌اله طاهر خانی در این دیدار که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، با ده‌ها متقاضی مسکن مهر دیدار کرد و ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه های آنان، توضیحاتی از روند تکمیل مسکن مهر و اقدامات صورت گرفته ارائه داد و دستورات لازم را برای بررسی و رفع مشکلات متقاضیان صادر کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جریان این سفر همراه با محسن وطن خواهی، مدیرعامل عمران پرند از پروژه اسکان سازان فاز ۶ و سرای محله آفتاب واقع در فاز ۵ بازدید کرد.

طاهرخانی همچنین با مدیریت و کارکنان خدمات شهری شرکت عمران پرند دیدار و ضمن تقدیر، روز کارمند و هفته دولت را به آنان تبریک گفت. او ضمن تاکید بر رفع فوری مشکلات مردم، احداث و توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی را از اولویت های شرکت  عمران شهرهای جدید دانست.

برنامه ملاقات‌های مردمی طاهرخانی در راستای همراهی و همدلی در رفع مسائل و مشکلات ساکنان شهرهای جدید ادامه خواهد داشت.

گفتی است محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند، هر هفته در جریان ملاقات‌های مردمی با متقاضیان مسکن مهر و شهروندان پرند دیدار و به رفع مشکلات آنان می خواهد پرداخت./

نظر شما