شناسهٔ خبر: 57776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط دستگاه‌های راه و شهرسازی استان فارس

تقدیر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس موفق به کسب عناوین دستگاه برتر و راه و شهرسازی فارس نیز موفق به کسب رتبه نخست در شاخص عمومی و دستگاه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره اطلاع رسانی و ارتباطات راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس و رئیس شورای حمل و نقل استان فارس گفت: همه ساله به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و نهادینه کردن و ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها با استفاده از آیین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل اجرایی مربوطه در خصوص ارزیابی عملکرد سال مورد ارزیابی قرار می گیرد و دستگاههای برتر انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی در استان فارس با عملکرد خوب خود و تلاش و کوشش مدیران و کارمندان ادارات مربوطه توانستند در این جشنواره بدرخشند و عملکرد خوبشان مورد تقدیر قرار گرفت.

تکاور تصریح کرد: در این جشنواره اداره کل راه و شهرسازی  موفق به کسب رتبه نخست در شاخص عمومی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در محور ارتقاء سطح کیفی از سال ۹۵ نسبت به ۹۶ موفق به کسب عنوان برتر شدند.

رئیس شورای حمل و نقل استان فارس اذعان کرد: اداره کل راه آهن استان نیز موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در محور میز خدمت و اداره کل آزمایشگاه مکانیک خاک استان  نیز در محور دولت الکترونیک موفق به کسب عنوان دستگاه برتر شد.

وی متذکر شد: اداره کل هواشناسی فارس در شاخص اختصاصی عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داد و اداره کل راه و شهرسازی لارستان هم در محور اقتصاد مقاومتی عنوان دستگاه برتر را کسب کرد.

شایان ذکر است که مراسم تقدیر و تجلیل از دستگاه‌های برتر در استانداری فارس با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان فارس، مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

نظر شما