شناسهٔ خبر: 57792 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به بهانه هفته دولت

راه روستایی چشمه علی کلنگ زنی شد

کلنگ زنی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد همدان از کلنگ زنی پروژه بیس و آسفالت راه روستایی چشمه علی به طویلان با حضور فرماندار، بخشدار و سایر مسئولین ذیربط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، زینب کرمیان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد گفت: پروژه بیس و آسفالت راه روستایی چشمه علی به طویلان به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار مورد نیاز ۸۰۰ میلیون تومان در این محدوده کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: همزمان با این پروژه ، بیس و آسفالت راه روستایی قشمانه به طول ۲/۸کیلومتر و با اعتبار مورد نیاز ۴۰۰ میلیون تومان و گدار پهن به آفریانج به طول ۲/۷کیلومتر با اعتبار مورد نیاز ۳۵۰ میلیون تومان مزمان با چهارمین روز از هفته دولت آغاز به کار کرد.

کرمیان افزود: همچنین بیس و آسفالت راه روستایی چهار چشمه به سر سه گاز به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار مورد نیاز ۴۰۰ میلیون تومان و بیس و آسفالت راه روستایی چشمه علی – نادر آباد – حیدرآباد به طول ۲/۵کیلومتر با اعتبار مورد نیاز ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اقدامات دولت تدبیر و امید در چند سال اخیر، بهسازی و آسفالت راه های روستایی نمود پررنگ تری گرفته و در حال حاضر به عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های اساسی راه و شهرسازی استان به شمار می‌آید./

نظر شما