شناسهٔ خبر: 57796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در نمایشگاه هفته دولت

نمایشگاه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان در نمایشگاه هفته دولت این استان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، نمایشگاه هفته دولت یکشنبه ۴ شهریور ۹۷ با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل دایمی نمایشگاه‌های اهواز افتتاح شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نیز در این نمایشگاه همانند سال‌های قبل حضور موثری داشته و به ارائه توانمندی‌های دستگاه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌پردازد.

در اولین روز نمایشگاه از غرفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان محمد بخارایی رئیس جمعیت طرفداران ایمنی راههای کشور و جمعی از مسئولین استانی بازدید کردند.

غرفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان علاوه بر ارائه دستاوردها و فعالیت‌ها؛ فرصت مناسبی را برای مردم جهت مراجعه به غرفه‌ها و ارتباط با مسئولان فراهم کرده است در این غرفه خدمات اداره کل در قالب فیلم و عکس و بروشور و کاتالوگ به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

براساس این گزارش، نمایشگاه هفته دولت تا هفتم شهریور ماه از ساعت ۱۹ لغایت ۲۳ فعال بوده و هر روز سه نفر از کارشناسان اداره کل در غرفه حضور یافته و پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهند بود.

نظر شما