شناسهٔ خبر: 57848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام شد:

افتتاح و بهره برداری از پروژه های ساخت و توسعه راه و شهرسازی در پنج شهرستان استان هرمزگان

مراسم مدیر ساخت و توسعه راه و شهرسازی هرمزگان از افتتاح چندین پروژه ساخت و توسعه راه و شهرسازی در پنج شهرستان استان هرمزگان تا روز چهارم هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان هرمزگان،علی علیزاده عنوان کرد: طرح های افتتاح شده شامل راه روستایی در شهرستان های بندرعباس، جاسک، بندرلنگه، خمیر و حاجی آباد است.

 وی درحاشیه بهره برداری از پروژه بهسازی محور فین گفت: این پروژه به طول ۴.۵ کیلومتر در فاز نخست با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول در ادامه افزود: وی در ادامه درباره راه روستایی شهرستان جاسک بیان کرد: ساخت راه روستایی خوش گیزو به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر ساخت و توسعه راه و شهرسازی هرمزگان افزود: در شهرستان حاجی اباد نیز راه روستایی شاه پریان ، راه روستایی تمب شماگ و راه روستایی پور مازگرد جمعا بطول ۱۸/۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۲۲.۵میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیزاده در خصوص راه روستایی شهرستان بندر خمیر با اشاره به تکمیل آن در برنامه های آتی این اداره اضهار داشت: در شهرستان بندر خمیر راه روستایی آرابی بطول ۵/ ۱و  راه روستایی نیمه کار بطول ۲/۵ مورد بهره برداری قرار گرفت که برای این دو مسیر ۹۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در شهرستان بندر لنگه نیز بلوار ورودی گاومیری بطول ۱/۲ کیلومتر و با اعتبار هزینه شده ۷۰۲ میلیون تومان با مشارکت دهیاری روستاها افتتاح شد.

نظر شما