شناسهٔ خبر: 57870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد

بهره‌برداری از لکه‌گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج در هفته دولت

بازدید بهره‌برداری از طرح لکه‌گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راهداری استان همدان، در آیین افتتاح این طرح، مصطفی پناهنده، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان، رییس و کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهار، فرماندار بهار و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

برای این پروژه که به طول ۹ کیلومتر و با هزینه یک میلیاردو ۱۹۶ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اجرایی شده ۸ هزارو ۳۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

روکش آسفالت محور همدان کرمانشاه به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان، روکش راه های روستایی بهار به طول ۴.۲ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، لکه گیری محور بهار کوریجان به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان، احداث شبکه روشنایی تقاطع رسول آباد با نصب ۵ اصله پایه چراغ روشنایی با اعتبار ۵۰ میلیون تومان و احداث مجتمع خدماتی رفاهی قبادی با ۳۸ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ هزارو ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی از دیگر پروژه های افتتاح شده اداره راهداری شهرستان بهار در هفته دولت است./

نظر شما