شناسهٔ خبر: 57897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ذیحساب جدید اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان معرفی شد

مراسم طی نشستی و با ابلاغ معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور، امین شیروانی به عنوان ذیحساب جدید اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، این نشست با حضور ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، شیخ اسدی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان، سلطانی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان کرمان، هیات همراه و تعدادی از کارکنان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در این نشست ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت: سلامتی در امور و حرکت در چارچوب قانون استفاده از روش‌های تأمین مالی جدید بعنوان اصولی است که در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان  سرلوحه کار ما قرار داشته و دارد. وی ادامه داد: ما در همه بخشهابعنوان یک خانواده هستیم که مسئولیتی از امور را جهت خدمت رسانی به مردم به عهده داریم.

در ادامه شیخ اسدی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان به تشریح وظایف ذیحساب پرداخت  و از زحمات ذیحساب پیشین آقای جاودان تشکر کرد.

همچنین معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان کرمان با اشاره به تشکیل کمیته بررسی عملکرد قانون بودجه سال ۱۳۹۷ موضوع تهاتر بدهی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی که در اداره مالیات و بانکهای دولتی بدهی معوق دارنداز پیمانکاران جهت استفاده از ظرفیت بودجه اقدام لازم بعمل آورند.

ساردوئی در پایان از تلاش‌ها و اقدامات موثربعمل آمده حمید رضا جاودان ذیحساب پیشین اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در جهت پیشبرد اهداف راه و شهر سازی و خدمت رسانی به مناطق محروم جنوب کرمان تقدیر و برای ذیحساب جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

نظر شما