شناسهٔ خبر: 57913 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اتمام ریلگذاری راه‌آهن قزوین- رشت در آینده نزدیک/ ایستگاه رشت با پیشرفت ۹۵ درصدی رو به اتمام است

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه‌آهن قزوین- رشت خبر داد : عملیات اجرایی پروژه با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است و با رفع مشکلات در محدوده کلشتر و لاکان به زودی عملیات نصب خط و ریلگذاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، امروز خیراله خادمی به همراه معاون فنی و امور زیربنایی و تولید سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استانی از راه‌آهن قزوین- رشت بازدید کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه با سرعت و دقت ویژه‌ای در حال پیگیری است و با توجه به تصمیمات گرفته شده در بازدید امروز مشکلات دو نقطه از پروژه در محدوده کلشتر و لاکان رفع می‌شود و به زودی عملیات نصب خط و ریلگذاری به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه توضیح داد: عملیات جوشکاری با سرعت در حال انجام  و تنها ۱۱ کیلومتر از مسیر باقی مانده است که تا دو هفته آتی تکمیل خواهد شد.

خادمی بیان داشت: رلواژ ۷۱ کیلومتر از مسیر انجام شده است و عملیات بالاست‌ریزی در ۴۲ کیلومتر مسیر باقی مانده است. همه تلاش ما این است که این عملیات تا پایان شهریور تمام شود. خادمی در این سفر همچنین از ایستگاه شهر رشت بازدید کرد و اعلام داشت: به دلیل تسریع در عملیات اجرایی ساخت ایستگاه رشت اولویت‌بندی شده است که کل فاز اول این ایستگاه ۹۰ درصد و ساختمان اصلی ایستگاه با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد در حال اجرا است.

نظر شما