شناسهٔ خبر: 57966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

شهرستان‌های لنده و بهمئی از بن‌بست خارج می‌شوند

محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اتصال شهرستان‌های لنده و بهمئی به جاده "پاتاوه-دهدشت" این دو شهرستان از بن‌بست خارج می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، محمدعلی علیمردانی، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل جاده "‌لنده-تشان" و اتصال شهرستان‌های لنده و بهمئی به جاده اصلی "پاتاوه-دهدشت" این دو شهرستان برای همیشه از بن‌بست خارج می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز عملیات اجرایی جاده لنده به تشان خوزستان یک سال می‌گذرد، عنوان کرد: ۲۰۸ کیلومتر راه روستایی در شهرستان لنده وجود دارد که از این میزان ۹۱ کیلومتر آسفالت و هم اکنون عملیات اجرایی ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

علیمردانی افزود: اتصال جاده لنده به تشان در بودجه ۹۷ پیوست پاتاوه-دهدشت شد که مطالعات نهایی تصویب و بزودی فاز اول آن به مناقصه می‌رود که بهمئی و لنده با احداث این جاده به مرکز استان وصل می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه احداث این جاده سبب رشد و توسعه منطقه می‌شود، افزود: جاده لنده به دهدشت به طول ۱۲ کیلومتر، پل بزرگ ۱۲۰ متری لنده، پل ۳۰ متری موگرمون و...از جمله پروژه‌های در دست ساخت در حوزه راهسازی لنده است.

علیمردانی با بیان اینکه در هر ۱۰ کیلومتر از جاده‌های این استان یک پروژه در دست اقدام داریم، بیان کرد: در شهرستان‌های لنده، بهمئی و چرام پروژه‌های به ارزش اقتصادی ۱۴۰ میلیارد ریال به مناقصه رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رسانه‌ها خدمات دولت و مسئولین به خیانت تعبیر نشود، چون راه و شهرسازی استان عملاً فعالیتش مشهود است و به چشم عیان است و نیاز به توضیحات ندارد و دوستان هم در تمام بخش ها خدمات این سازمان را مشاهده می‌کنند./

نظر شما