شناسهٔ خبر: 58075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار نهاوند خبر داد :

عملیات آسفالت ۵ کیلومتر از جاده نهاوند- آورزمان- ملایر تا دو هفته دیگر آغاز می شود

بازدید فرماندار نهاوند به همراه مدیرکل راه و شهرسازی همدان از محور نهاوند_آورزمان-ملایر بازدید نموده و اعلام کرد: عملیات آسفالت ۵ کیلومتر از جاده نهاوند- آورزمان- ملایر تا دو هفته دیگر آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در این بازدید مقرر گردید فرماندار نهاوند و معاون عمرانی وی نسبت به رفع معارضین احداث محور آورزمان اقدام نمایند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این بازدید گفت: مقرر شد این اداره کل نسبت به اصلاح ورودی چهاربانده درمجاورت باغات معارضین اقدام نموده و تا دو هفته دیگر اجرای آسفالت از سمت عشوند به نهاوند انجام خواهد شد 

فرهاد فرزانه ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه ها در کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی و پرترافیک نهاوند باید پیمانکاران در اجرای عملیات راهسازی حداکثر تلاش خود را انجام دهند.

وی یادآورشد: آنچه در راه‌های شریانی و اصلی نهاوند برای ما اولویت دارد ابتدا تکمیل پروژه نهاوند - آورزمان - ملایر، تکمیل پروژه نهاوند- بروجرد و آغاز به کار در محور نهاوند- فیروزان است که با انجام این پروژه‌ها حادثه‌خیز بودن محورهای نهاوند به حداقل می‌رسد و از بروز بسیاری از حوادث جاده‌ای در این شهرستان کاسته خواهد شد.

نظر شما