شناسهٔ خبر: 58295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بانوان بندر شهید رجایی از یازدهمین مسابقات ورزشهای آبی دست پر برگشتند

دستیابی به مقام سومی بنادر کشور و کسب ۱۹ مدال رنگین

قایقرانی یازدهمین دوره مسابقات ورزشهای آبی بانوان کارمند، همسران و فرزندان دختر کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی در حالی به پایان رسید که بانوان شناگر و قایقران بندر شهید رجایی موفق شدند با کسب ۱۹ مدال رنگین، مقام سومی بنادر کشور را کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، یازدهمین دوره مسابقات ورزش‌های آبی بانوان سازمان بنادر و دریانوردی "جام دریانوردان" در تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ در شهر مقدس مشهد با حضور تیم‌های بنادر و سازمان مرکزی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور داوران ممتاز فدراسیون‌های شنا و قایقرانی برگزار شد، بانوان شناگر بندر شهید رجایی موفق شدند با کسب ۲۸۷ امتیاز، به مقام نایب قهرمانی دست یابند و سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز را در رشته‌های مختلف شنای قورباغه، پروانه آزاد و کرال سینه، کسب کنند.

کوثر رنجبر، مبینا قربانی، فاطمه ملیوار، غزال عیدی‌زاده، مریم زینلی‌زاده، بهاره تورانی، نسیم مهدی پور، مطهره درود، یاسمین شرفی، فاطمه عبادی، فائزه کرد زنگنه، مرضیه پورخراسانی، ناهید مجاهدی، شهرزاد همتی، مرجان امیری زاده، مریم بهرامی، ساریه کاسبراری و ایران مطرودی، اعضای این تیم را تشکیل می دادند.

معصومه مرادی سرخونی به عنوان سرپرست و پروین پیشانی‌دار به عنوان مربی، نیز تیم را همراهی می‌کردند.

از سوی دیگر، علیرغم نبود ورزشکاران ملی‌پوش در ترکیب تیم در مقایسه با سال‌های گذشته، بانوان قایقران بندر شهید رجایی با کسب ۱۹۳ امتیاز به مقام سوم دست یافتند و در رشته‌های تورینگ، کایاک، تورینگ دونفره و کایاک آزاد، چهار مدال طلا، سه نقره و چهار برنز را به خانه آوردند.

سجاد کریمی سراجی مربی توانمند استان و معصومه رییسی سرخونی سرپرست این تیم، نقشی مهم در موفقیت بانوان ورزشکار بندر شهید رجایی داشتند.

اعضای این تیم را فاطمه ملیوار، پرمیس خزایی، ماهک سلمانی، سحر علیپور، ساجده آسن، رهانه رستگاری، نسیم مهدی پور، فرخنده عارف زاده، فائزه کرد زنگنه، ناهید مجاهدی، مریم درویش، مرجان امیری زاده، سهیلا دانایی، مریم بهرامی و ساریه کاسبراری تشکیل می دادند.

بر اساس این گزارش و با احتساب مجموع امتیازات در دو رشته قایقرانی و شنا، جایگاه سوم این دوره از مسابقات به بانوان و دختران ورزشکار بندر شهید رجایی رسید.

یادآور می شود، تیم بندر شهید رجایی سال گذشته موفق به کسب جایگاه قهرمانی دهمین دوره مسابقات ورزش های آبی بانوان کارمند، همسران و فرزندان دختر کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی جام دریانوردان شده بود.

 

نظر شما