شناسهٔ خبر: 58318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری ملایر خبر داد؛

۸۰ علائم ایمنی در محور ملایر نهاوند نصب شد

نصب تابلو رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر از نصب ۸۰ عدد علائم اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در محور ملایر نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، جواد نگاهداری در گفتگویی با اشاره به اقدامات انجام شده در محور ملایر نهاوند در پنج ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: اقدامات انجام شده به منظور ارتقاء ایمنی تردد در این محور انجام شده است.

وی با اشاره به روکش آسفالت به عرض ۱۰/۵ متر و به طول ۵/۵ کیلومتر و خط کشی محور به طول ۱۵ کیلومتر در این محور، یادآور شد: شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی حد فاصل روستای کرتیل آباد تا توجغاز به طول ۱۰ کیلومتر دو طرف و ترانشه برداری و تعریض پیچ به مقدار ۴ هزار متر مکعب از دیگر اقدامات اجرایی این اداره در محور ملایر نهاوند است.

نگاهداری ادامه داد: ایجاد شیار لرزانده در محور توجغاز، حسین آباد ناظم، تقاطع دهنو و گردنه آبدر به تعداد ۱۸ نقطه و ایجاد سرعتکاه در محور توجغاز، حسین آباد ناظم و کرتیل آباد به تعداد ۴ فقره از جمله فعالیت هایی است که به منظور ارتقاء ایمنی تردد در محور ملایر نهاوند اجرا شده است.

رییس راهداری ملایر در ادامه، نصب ۴ دستگاه چراغ چشمک زن در این محور و سهم بسزای آن در ارتقای ایمنی را از دیگر اقدامات انجام شده در این محور برشمرد.

نظر شما