شناسهٔ خبر: 58323 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح کتابخانه عمومی بندر سیراف در استان بوشهر

افتتاح کتابخانه عمومی سیراف با حضور مسئولین استانی، شهرستان و منطقه‌ای در بندر سیراف به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با حضور گراوند استاندار استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه بندر سیراف، سکینه الماسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی هاشمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران استانی، شهرستانی و شهری، کتابخانه عمومی ابوسعید سیرافی شهر سیراف افتتاح شد.

در مراسم افتتاح کتابخانه سیراف گراوند استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان  اظهار داشت: وعده‌های داده شده در راستای تکمیل پروژه‌ها بیش از ۹۹ درصد آن عملیاتی شده و امروز طرح‌های بر زمین مانده با تلاش مسئولان پس از تکمیل افتتاح می‌شود.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر افتتاح این پروژه‌ها را در راستای تحقق مطالبات مردم  دانست و تصریح کرد: امروز تعدادی از پروژه‌های کنگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد .

گراوند با تقدیر از تمامی دست اندرکاران این پروژه فرهنگی گفت: به لطف الهی، در حوزه کتابخوانی استان، امور با جدیت تمام درحال پیگیری است که جا دارد در این مکان از تلاش های مدیریت و مجموعه کتابخانه های استان تشکر کنم.

رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در آیین افتتاح کتابخانه سیراف اظهار داشت :  کتابخانه عمومی ابوسعید سیرافی بندر سیراف دارای بخش های مختلف کتابخانه ای شامل: سالن مطالعه خواهران و برادران، مخزن کتاب، نمازخانه مجزا، و فضاهای خدماتی  با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع و در دوطبقه با صرف هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد ریال، چهارم شهریور ماه سال جاری به بهره برداری رسید./ 

نظر شما