شناسهٔ خبر: 58375 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید سرزده مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ايران از چند آژانس مسافرت هوایی/ بررسی مشکلات آژانس‌های مسافرتی در جلسه با سازمان میراث

بازدید مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به صورت سرزده از چند شركت ارائه دهنده خدمات مسافری هوایی بازدید و موارد مربوط به نحوه ارائه نرخ‌های اعلامی این شركت‌ها به متقاضیان و تناسب آن با نرخ‌های اعلامی ایران‌ایر را بررسی كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرزانه شرفبافی مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز ۱۹ شهریور از چند آژانس ارائه دهنده خدمات مسافرت هوایی در سطح شهر تهران به صورت سرزده بازدید كرد.

وی در این بازدیدها چگونگی ارائه نرخ‌های اعلامی از سوی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آژانس ها و مقایسه آن با نرخ‌های عرضه شده به مردم از هر دو جنبه آنلاین و حضوری را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین نحوه ارتباط آژانس‌ها با سامانه سنا را پرس‌وجو كرد و از مدیران آژانس‌ها تاثیر نوسانات نرخ ارز و چگونگی محاسبه قیمت بلیط را جویا شد.

شرفبافی در ادامه تاكید كرد: درحالی كه مبنای نرخ بلیط هواپیما ارز خارجی است اما با متقاضیان سفرهای هوایی بر اساس ریال محاسبه می‌شود، از این رو نوسانات نرخ ارز در صنعت هواپیمایی باید بر پایه نرخ ارائه شده و سامانه سنا مورد نظارت قرار گیرد.

وی از برگزاری جلسه‌ای در خصوص ارائه مشكلات آژانس‌های ارائه كننده خدمات مسافرتی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: هدف من و همكارانم از این بازدید سرزده مشاهده چالش‌های آژانس‌های مسافرتی در شرایط اقتصادی كنونی است تا بتوانیم با تمام توان نسبت به تسهیل شرایط اقدام كنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان كرد: یكی از استراتژی‌های دولت در شرایط كنونی ایجاد تحرك در صنعت گردشگری است.

نظر شما