شناسهٔ خبر: 58422 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یکی ازکارکنان بنادر هرمزگان به نشان بین المللی طلای قاره کهن دست یافت:

قهرمانی عطاردی در مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان آسیا و اقیانوسیه

قهرمانی هاشم عطاردی از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان که در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ در پنانگ مالزی شرکت کرده بود، موفق به کسب نشان طلای مسابقات وزنه برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این ورزشکار که در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال دسته ۷۷ کیلوگرم این مسابقات حضور داشت، در حرکت دو ضرب، وزنه ۱۳۷ کیلوگرم و در حرکت یک ضرب وزنه ۱۰۷ کیلوگرم را با اقتدار بالای سر برد و با مجموع ۲۴۴ کیلوگرم، مدال طلا گرفت و گردن آویز قهرمانی را برای ایران به ارمغان آورد.

در این پیکارها، ۱۳ وزنه‌بردار از کشورهای مالزی، هند، چین تایپه، لبنان، نیوزیلند، استرالیا، روسیه، کره جنوبی، چین، ژاپن و سنگاپور حضور داشتند.

عطاردی که ریاست اداره استانداردها و گواهینامه های دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان را بر عهده دارد، پس از دست و پنج نرم کردن با فولاد سخت و کسب این موفقیت آسیایی، خود را برای مسابقات سال آینده پیشکسوتان جهان آماده می کند و امیدوار است با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی ایران، در المپیک سال ۲۰۲۱ پیشکسوتان جهان در ژاپن نیز شرکت کند.

شایان ذکر است، بازی‌های پیشکسوتان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ در دوره زمانی ۷ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۶ تا ۲۴ شهریور ۱۳۹۷) در شهر پنانگ مالزی در ۲۲ رشته ورزشی در حال برگزاری است. با توجه به شرایط رشته‌های مختلف ورزشی، محدودیت سنی از ۲۵ تا ۳۵ سال تا ۱۰۰ سال برای ورزشکاران شرکت کننده وجود دارد.

نظر شما