شناسهٔ خبر: 58519 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

بازدید از پروژه های شهر جدید پرند/ افتتاح ورزشگاه انقلاب در فاز ۶ پرند

عباس آخوندی در بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های مسکن مهر شهر جدید پرند، مجموعه چندمنظوره فرهنگی هنری انقلاب و زمین های بازی شهرستان پرند، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۲ شهریورماه از پروژه های شهر جديد پرند بازدید كرد.
 وي همچنين از قطار حومه‌ای تهران- اسلامشهر- رباط‌کریم- پرند و همچنین ایستگاه ریل باس شهرجدید پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزئیات این پروژه ها قرار گرفت.
در جريان بازديد امروز پروژه ٣٤٠٠ واحدي مسكن مشاركتي در شهر پرند نيز با حضور وزير راه و شهرسازي كلنگ زني و آغاز شد.
گفتني است ساخت ۵۰ هزار واحد مسكن مشاركتي براي اقشار متوسط در دستور كار اين دوره از شركت عمران شهرهاي جديد قرار گرفته است.

در جریان این سفر، همچنین از محور پیش بینی شده برای احداث قطار شهری پرند و پروژه در حال ساخت ساخت بوستان مشاهیر نیز بازدید شد.  در جریان این بازدیدها و افتتاح مقیمی استاندار تهران نیز حضور یافت و وزیر راه و شهرسازی را همراهی کرد.

محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم، پروژه های آماده افتتاح در شهر جدید پرند را تشریح کرد.

افتتاح ۳۷۴۲ واحد مسکن مهر پرند

وطن خواهی با بیان اینکه ۳۷۴۲ واحد مسکن مهر پرند امروز با اعتباری بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود، اظهار داشت: این واحد ها پروژه های صدرا نور یک و ۳(هسای سابق)، تک ایستا جنوب، عمارت گستر، اساس گستر شرق، مهاب مکانیک، چینه ایلیا و ... را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه بیش از ۶ هزار واحد مسکن مهر پرند آماده افتتاح بوده اما معطل نصب انشعابات است، تصریح کرد: در جلسه ای که با مدیر عامل شرکت توزیع برق استان تهران داشتیم، طی سه هفته اخیر انشعابات تعدادی از واحد های آماده افتتاح، نصب و امکان افتتاح بیش از ۳۷۰۰ هزار واحد مسکن مهر فراهم شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری بیشتر دستگاه های خدمات رسان و نصب انشعابات، امکان تکمیل و تحویل هر چه سریعتر باقی مانده مسکن مهر پرند فراهم شود.

ورزشگاه انقلاب در فاز ۶ شهر جدید پرند افتتاح شد

مدیر عامل شرکت عمران پرند در ادامه به افتتاح پروژه های شاخص شهر پرند اشاره کرد و گفت: ورزشگاه چند منظوره انقلاب به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع در فاز ۶، یکی از شاخص ترین پروژه های ورزشی شهر پرند است که امروز با حضور دکتر طاهرخانی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و ...افتتاح شد.

وطن خواهی افزود: زمین بازی روباز در محوطه سالن چند منظوره انقلاب شامل زمین های فوتبال، بسکتبال، والیبال، اسکیت و ... نیز به بهره برداری رسید.

افتتاح ۷ پارک محله ای در فاز های مسکن مهر

مدیر عامل شرکت عمران پرند، گفت: افتتاح ۷ پارک محله ای در سایت مسکن مهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاح شده در شهر جدید پرند است.

وطن خواهی با تاکید بر توسعه فضاهای سبز، تفریحی و ورزشی در شهر جدید پرند اظهار داشت: طراحی ۸ پارک محله ای دیگر و ۶ زمین ورزشی روباز در محله های مختلف مسکن مهر به اتمام رسیده و بزودی عملیات احداث آنها آغاز می شود.

بهره برداری و آماده سازی معابر اصلی فاز های ۴، ۵ و ۶

وطن خواهی در ادامه تصریح کرد: اجرای عملیات آماده سازی معابر عمومی و شبکه جمع آوری آب های سطحی در جنوب غربی فاز ۵ با اعتباری بالغ بر ۸ ملیلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، در جنوب فاز ۴ با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و معابر شمال فاز ۶ با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از دیگر اقدامات شرکت عمران پرند بوده که به بهره برداری رسیده است.

کلنگ زنی ساختمان آتش نشانی پرند

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های این شرکت ایجاد و تجهیز آتش نشانی پرند است، اظهار داشت: کلنگ احداث ۲ ساختمان آتش نشانی پرند در شمال و جنوب فاز ۶ با مساحتی حدود ۱۹۰۰ متر مربع و با اعتباری ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیونی بر زمین زده شد.

وطن خواهی افزود: شرکت عمران پرند همچنین آماده است تا در چهارچوب قانون هر اقدامی جهت تجهیز آتش نشانی پرند انجام دهد و در همین راستا بار ها اعلام کرده ایم که آمادگی تامین منابع مالی خرید نردبان بلند مرتبه آتش نشانی از طریق تهاتر زمین را داریم اما در نهایت این شهرداری پرند است که باید بر اساس قانون و وظایف تخصصی خود اقدام به خرید نمایند.

وی افزود: جلسات در این خصوص با شهرداری پرند داشته ایم که نتایج خوبی نیز در بر داشته است و ان اشالله شهروندان به زودی شاهد تهیه نردبان آتش نشانی خواهند بود.

نظر شما