شناسهٔ خبر: 58520 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

کلنگ ۳۴۰۰ واحد مشارکتی در پرند به زمین زده شد/ آغاز عملیات آماده و مسطح سازی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری در شمال فاز ۶

مسکن پرند در سفر وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر راه و شهرسازی به شهر پرند کلنگ۳۴۰۰ واحد مسکن مشارکتی در فاز ۶ بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این طرح مشارکت بخش خصوصی انجام می شود از کلنگ زنی ۵۰ هزار واحد مسکن مشارکتی در کشور تا پایان سال خبر داد.

همچنین مدیر عامل شرکت عمران در خصوص مسطح سازی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری، گفت: عملیات مسطح سازی، خاکبرداری به همراه خدمات زیربنایی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری با اعتباری ۳۸۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وطن خواهی افزود: اراضی مذکور در پهنه مسکونی با تراکم کم و حدود ۳۵۰۰ نفر است که به صورت یک محله با ۴ زیر محله احداث می‌شود.

کلنگ‌زنی نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی پرند

وطن خواهی با اعلام خبر کنلگ زنی نیروگاه خورشیدی پرند، جزئیات این پروژه را تشریح کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی پرند در حاشیه جنوبی این شهر و نزدیک به آزاد راه تهران-ساوه و بزرگراه فرودگاه امام خمینی واقع شده است با مساحتی در حدود ۲۰ هکتار و اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال احداث می شود.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با اشاره به تاکیدات دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از انرژی های تجدید پذیر، گفت: این نیروگاه ظرفیت تولید انرزی برق خالص در حدود ۱۷ هزار مگاوا ساعت، در سال را دارا بوده و از اهمیت فراوانی برخورد است.

گفتنی است طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهر جدید پرند به همراه محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند و سایر مدیران این شرکت با حضور در مزار شهداء گمنام پرند، به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

شایان ذکر است، در جریان این بازدیدها، مقیمی استاندار تهران نیز حضور یافت و وزیر راه و شهرسازی و معاون وی را همراهی کرد.

نظر شما