شناسهٔ خبر: 58858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گیلان خبر داد :

تهیه و ابلاغ شیوه نامه اجرای بخشنامه انجام خدمات رایگان به ایثارگران

 موسوی عربانی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گیلان از تهیه و ابلاغ شیوه نامه اجرای بخشنامه انجام خدمات رایگان به ایثارگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان،حمیدرضا موسوی عربانی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت : پیرو بخشنامه شماره ۴۰۰/۵۷۸۶۵ معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص ارائه خدمات رایگان مهندسی به جامعه هدف شامل مساجد  مدارس ، درمانگاه‌ها ، اماکن خیریه و مسکن محرومان و پس از آن بخشنامه شماره ۴۰۰/۵۸۰۴۲  معاونت محترم  مسکن و ساختمان که از  ارائه خدمات رایگان به ایثارگران نیز شامل بخشنامه اول نمودند ، اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در این راستا شیوه نامه اجرایی بخشنامه مفاد انجام خدمات رایگان به ایثارگران تهیه و ابلاغ نمود.

وی افزود: پس از ابلاغ تاکنون ۷۱پروژه به متراژ ۲۶۴۳۹ متر مربع در کل استان از  خدمات مهندسی رایگان در ساخت واحدهای مسکونی بهره‌مند شدند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی گیلان تشریح کرد :  استفاده از  خدمات رایگان مهندسی برای مشمولان دریافت خدمات به صورت انفرادی برای احداث یک واحد مسکونی با زیربنای مفید و مشاع تا ۲۰۰ متر مربع امکان پذیر می‌باشد.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد : ایثارگران عزیز می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان مراجعه نمایند.

نظر شما