شناسهٔ خبر: 58954 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در یک اقدام مناسب از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران؛

هما در میان برترین ایرلاین‌ها در حج تمتع ۹۷

هواپیما هما شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع ۹۷ توانست در این پروژه عظیم و بزرگ ملی یک گام بزرگ بردارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، " هما " طی جلسه ای که به دعوت مدیریت و معاونت سیاست گذاری اقتصادی حمل و نقل هواپیمایی کشوری عربستان سعودی با نمایندگان ۸۵ شرکت هواپیمایی حاضر در عملیات حج از جمله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و مدیران ارشد پروزه های عملیاتی برگزار شد، با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته از جهت ارائه اطلاعات مسافران از طریق سیستم جهانی  SITA، "هما" جزو شرکت های برتر و مورد تائید مسئولان مربوطه قرار گرفت .

این موفقیت "هما" با ارسال اطلاعات دقیق و به موقع مسافرین صورت گرفت تا موجب تسریع در انجام تشریفات ورودی و خروج حجاج در فرودگاه های مبدا و مقصد شود.

در این عملکرد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توانست در ترانسفر اطلاعات حجاج ایرانی به سیستم رزوشن و چکینگ عربستان سعودی به نحوی عمل کند که هیچگونه مغایرتی در پاسپورت‌ها وجود نداشته باشد تا به این نحو یک اعتبار ویژه نصیب "هما" شود.

در این عملیات موفق که عمده عملکرد آن در فرودگاه جده بوده است بجز ۳ پرواز که آن هم به سبب مشکلات فنی باعث تاخیر شد، کلیه پرواز ها زودتر از موعد مقرر از ۱۰ دقیقه تا یک ساعت و ربع انجام شد و کلیه حجاج بیمار که به برانکارد احتیاج داشتند با تلاش هیأت پزشکی و نیروهای هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران با هواپیماهای "هما" اعزام شدند.

این عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حالی می تواند برجسته و یک اعتبار ویژه برای "هما" باشد که به دلیل تحریم ها و در فضای رقابتی نابرابر با سایر شرکت های هواپیمایی در منطقه و جهان به این موفقیت دست یافته است.

نظر شما