شناسهٔ خبر: 59008 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سازمان بنادر و دریانوردی/ با اتحاد از شرایط سخت اقتصادی عبور خواهیم کرد

جلسه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای هیات عامل، مدیران و کارشناسان سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد ، گفت: این روزها، در برابر زشتی های جنگ اقتصادی دشمن بر علیه ملت ایران ، بیش از پیش به زیبایی های فراوان جنگ تحمیلی و ارزشهای اسلامی ایثار و از خودگذشتگی نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سردار سرتیپ مهران طهماسبی با بیان اینکه جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران علاوه بر تلخی های فراموش نشدنی ناشی از کاستی های روز های اول جنگ، زیبایی های بسیار داشت که لازم است توسط دست اندرکاران و مسئولان نشر و باز نشر شود.

 سردار طهماسبی با تاکید بر اینکه مسئولان باید باجدیت برای تحکیم ارزش های فرهنگی و مبانی اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان کرد : در روزهایی که دشمن جنگ اقتصادی گسترده را بر علیه مردم و ملت بزرگ ایران شروع کرده، به فرهنگ بی بدیل ایثارگری و گذشت که از ارزشهای برآمده از جنگ تحمیلی است بیش از گذشته نیاز داریم.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه علی رغم تلاش بی وقفه وهابی ها و صهیونیست ها برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی، به فضل الهی و در سایه اتحاد و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که یک تنه در برابر تمام ناملایماتی ها ایستاده اند، از این شرایط سخت نیز عبور خواهیم کرد و قطعا با مقاومت و اتحاد توطئه ها را خنثی خواهیم ساخت.

 در این مراسم همچنین جان علی علی اکبری؛ فرمانده پایگاه بسیج سازمان بنادر و دریانوردی نیز با یادآوری عملیات غرور انگیز شکست حصر آبادان به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۶۰، رشادت ها و پایمردی های رزمندگان اسلام، خصوصا مردم شجاع خوزستان را که شهر و خانه شان را علی رغم اشغال بعثی ها ترک نکردند،  ستودنی و  در خاطره ها ماندگار توصیف کرد.

 فرمانده پایگاه بسیج سازمان بنادر و دریانوردی آرامش فعلی حاکم بر کشور را نتیجه جان فشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان و بسیجیان در طی ۸ سال جنگ با دنیای غرب دانست؛ جنگی که در پایان حتی یک میلی متر از خاک میهن اسلامی از دست نرفت.  

 بنا بر این گزارش، در این مراسم  که با قرائت شعر، مداحی و عزاداری نیز همراه بود ، همچنین به مناسبت سی امین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، از بسیجیان نمونه سازمان بنادر و دریانوردی تجلیل شد و به سی نفر از کارکنان شرکت کننده در این همایش جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

نظر شما