شناسهٔ خبر: 59016 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی؛

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان

نشست مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی و رئيس دستگاه نظارت هشتمين دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با بيان اينكه برگزاری انتخابات هيئت مديره سازمان يك رويداد بزرگ انتخاباتی در جامعه فنی و مهندسی ساختمان می باشد، گفت: مسلماً حضور حداكثری مهندسان در اين انتخابات می‌تواند در انتخاب اصلح ترين افراد برای تصميم سازی های آينده موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان درجلسه نشست مشترك هیئت اجرایی برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با بیان اینكه این انتخابات روز یكشنبه هشتم مهرماه سالجاری در نمایشگاه بین المللی مشهد و ١١شهرستان استان در ادارات راه و شهرسازی برگزار می شود، افزود: باید تلاش كنیم انتخابات در شأن و منزلت مهندسین و با رعایت اقتدار و بی طرفی به صورت سالم و بی نقص برگزار گردد.

رئیس دستگاه نظارت بر برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصریح كرد: هرچه فضای برگزاری انتخابات با شور و نشاط باشد، مسلماً میزان مشاركت مهندسین و حضور در پای صندوق های رای افزایش خواهد یافت.

اخوان عبداللهیان ادامه داد: از این رو باید دست اندركاران برگزاری و هیئت اجرایی انتخابات، فضای با نشاط را در جامعه مهندسین فراهم آورند.

وی با اشاره به اینكه در مدت سه ماه گذشته هیئت اجرایی انتخابات فعالیت‌های گسترده‌ای را در جهت هرچه بهتر برگزار كردن انتخابات به انجام رسانده اند، افزود: این هیئت از زمان ثبت نام كاندیداها تا پایان و اعلام اعضای جدید هیئت مدیره مسئولیت خطیری بر عهده دارند و امیدواریم بتوانیم این مسئولیت خطیر را به بهترین شكل ممكن به انجام برسانیم.

مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینكه ١٠٥ نفر از مهندسین پایه یكم عضو این سازمان در ٧ رشته ساختمانی تقاضای كاندیداتوری این دوره از انتخابات هیات مدیره را داشتند و از این بین ۹۳نفر تایید صلاحیت نهایی شده‌اند، افزود: حضور و مشاركت هرچه بیشتر اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پای صندوق‌های رأی مسلماً در انتخاب اعضای هیات مدیره اصلح و تصمیم سازی‌های مهم آینده برای پیشرفت و آبادانی استان موثر خواهد بود.

وی پایان مهلت تبلیغات كاندیداها در مطبوعات را ششم مهرماه سال جاری اعلام كرد و گفت: از طریق هیئت اجرایی به رسانه‌ها و مطبوعات به روزنامه ها و هفته نامه ها اطلاع رسانی شده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روزهای شنبه و یكشنبه هفتم و هشتم مهرماه خودداری نمایند كه آخرین روز تبلیغات كاندیداها ۲۴ساعت قبل از برگزاری انتخابات خواهد بود.

شایان ذكر است؛ هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان روز یكشنبه هشتم مهرماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد و ۱۱شهر استان برگزار می‌شود و در این انتخابات۹۳ نفر در ۷ رشته ساختمانی كاندید شده اند.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در حال حاضر بیش از ٣٧ هزار عضو در ٧ رشته ساختمانی دارد ، كه بعد از تهران بیشترین عضو را در سطح استان‌ها داراست .

نظر شما