شناسهٔ خبر: 59026 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

از سوی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا فراهم شد؛

برقراری قطار رفت و برگشت تهران-مشهد به مبلغ ۶۰ هزار تومان/ سفر ارزان و ایمن با واگن‌های «مهر صبا»

قطار مسافری شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا در تداوم ارائه‌ی تسهیلات رفاهی به هم‌وطنان عزیز، امكان سفر ارزان و ایمن با واگن‌های «مهر صبا» را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: به منظور فراهم‌آوری فرصت سفر زیارتی برای عموم هموطنان و هزینه سفر كاملا رقابتی حتی در مقایسه با حمل و نقل جاده‌ای در مسیر تهران به مشهد مقدس، این تسهیلات ارایه شده است.

ظرفیت ایجاد شده با نام واگن «مهر صبا» روزانه یك حركت در مسیر رفت و برگشت داشته و بلیت آن تحت همین عنوان از طریق كلیه مراكز فروش بلیت (آژانس‌ها) و سامانه ۱۵۳۹ عرضه می‌شود.

مجموع قیمت بلیت (رفت و برگشت) برای هر نفر در واگن «مهر صبا» ۶۰۰ هزار ریال بوده و ساعت حركت آن ۱۵:۵۰ از تهران و ۱:۴۰ از مشهد مقدس می‌باشد.

 در این طرح به همراه بلیت قطار مذكور امكان رزرو محل اقامتی با قیمتی كاملا رقابتی نیز فراهم شده كه هموطنان عزیز میتوانند از این فرصت استفاده مطلوب را داشته باشند.

شركت حمل و نقل ریلی رجا امیدوار است با اجرای این طرح ضمن خدمت رسانی به هموطنان گرامی، فرصت مطلوبی را برای زیارت مشتاقان علی ابن موسی الرضا (ع) فراهم آورد.

نظر شما