شناسهٔ خبر: 5920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ديدار مديركل حمل و نقل و پايانه‌های كهگيلويه و بويراحمد با استاندار

ديدار مديركل حمل و نقل و پايانه‌های كهگيلويه و بويراحمد با استاندار علي خوان پايه مديركل حمل و نقل و پايانه‌ها كهگيلويه و بويراحمد به همراه تعدادي از كاركنان اين اداره كل با خادمی استاندار كهگيلويه و بويراحمد ديدار كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي كهگيلويه و بويراحمد٬ در اين ديدار  گزارش عملكرد اكيپ هاي كنترل نامحسوس و ديگر اقدامات اين اداره كل در ايام اجراي طرح نوروزي به استاندار ارائه شد.

خوان پايه در اين نشست به وضعيت تردد در جاده هاي استان براساس دستگاههاي ترددشمار نصب شده در محورهاي مواصلاتي استان، تعداد مسافرين نوروزي و گزارش آمار سفر، وضعيت دوربين هاي ثبت تخلف و دوربين هاي نظارت تصويري و گشت هاي كنترل نامحسوس اشاره كرد و اقدامات اين اداره كل را در جهت كاهش تصادفات و تلفات جاده اي برشمرد و گفت: همه همكاران ما در اين ايام تمام تلاش خود را در جهت كاهش تصادفات با همكاري پليس راه بكار گرفتند.

وي در ادامه به نقش تاثير گذار دوربين هاي نظارت تصويري و ثبت تخلف سرعت در كاهش سرعت در جاده هاي استان اشاره كرد و گفت: هوشمند سازي جاده ها از جمله موثرترين اقدامات انجام شده در كاهش تلفات جاده اي است.

خادمي استاندار كهگيلويه و بويراحمد ضمن تشكر از اقدامات انجام شده در ايام طرح نوروزي  به آمار نگران كننده تصادفات و تلفات جاده اي اشاره كرد و گفت: در سال 94 بايد با كارشناسي حوادث و تحليل تصادفات اقدامات بيشتر و موثرتري در جهت كاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خيز با همكاري تمام دستگاههاي مرتبط بكار گرفته شود./

نظر شما