شناسهٔ خبر: 59343 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان خمیر خبر داد:

بزرگراه کهورستان لار اجرایی می‌شود

راهسازی رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندر خمیر از در دست اجرا بودن پروژه بزرگراه کهورستان لار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، علی قاسمی در خصوص احداث این بزرگراه گفت:بزرگراه کهورستان لار از طرح‌های ملی است که در حال حاضر ۱۲کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در حال اتمام است.

وی در ادامه بیان کرد: ۴۳۹ کیلومتر راه روستایی در شهرستان خمیر در حال انجام است که ۲۴۰ کیلومتر آن آسفالت و آماده بهره‌برداری است همچنین از  ۱۹۹کیلومتر باقی مانده ۴۵ کیلومتر آن در طرح روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که پیش بینی می شود تا پایان سال به اتمام رسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود درباره دیگر پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: ساخت مرکز حمایتی با اعتباری بالغ بر ۶۲۰میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و یک ساختمان فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر ۹۲۵ میلیون تومان با پیشرفت ۶۰ درصد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به زودی به بهره برداری می‌رسند.

رئیس راه و شهرسازی بندر خمیر در خصوص بافت‌های فرسوده این شهرستان نیز عنوان کرد: اجرای طرح بازسازی بافت‌های فرسوده این شهرستان از نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود که بر اساس این طرح در راستای دریافت پروانه ساختمانی شهروندان، ۱۰درصد شهرداری و باقی را اداره راه و شهرسازی کمک می‌کند.

نظر شما