شناسهٔ خبر: 59521 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

رسیدگی به ۲۲۴ پرونده در شش ماهه اول در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲

داریوش باقرجوان طی ۶ ماهه نخست سال جاری در كمسیون ماده ۱۲ استانی شركت‌ها به ۲۲۴ پرونده رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان گفت  طی ۶ماهه نخست سال جاری در كمسیون ماده ۱۲استانی شركت‌ها تعداد ۱۶۰فقره پرونده تخلف رسیدگی شد که ۱۷فقره منجر به تذکر کتبی ، ۴۷فقره منجر به تبرئه ، ۶فقره تعطیلی شرکت و ۹۰فقره منجر به جریمه نقدی گردید که از این تعداد ۱۳فقره تخلف در حوزه مسافر بری و ۱۴۷فقره در حوزه کالا صورت گرفته است.

مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت : کمیسیون ماده ۱۱رانندگان نیز در شش ماهه اول سال جاری به ۶۴ فقره تخلف رسیدگی شد که از این تعداد ۱۷ فقره منجر به تبرئه و ۴۷ فقره منجر به لغو کارت هوشمند به مدت یک‌ماه شد.

وی اظهار داشت : اعم تخلفات صورت گرفته در حوزه مسافر، شکوائیه مسافرین مبنی بر عدم رعایت حقوق مسافرو عدم ضوابط مدیر فنی بوده و در حوزه کالا نیز تخلفات مربوط به همراه نداشتن تجهیزات ایمنی و حمل محموله خارج از سیستم اعلان بار می‌باشد.

باقرجوان خاطرنشان كرد : در كمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ حمل  محموله بدون ضوابط و مقررات حمل ونقلی ، حمل محموله بدون مهار مناسب درحوزه كالا ، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی ، اضافه تناژ و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافری را از اهم تخلفات شركت‌ها و رانندگان می‌باشد.

نظر شما