شناسهٔ خبر: 59559 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری کارگاه هم اندیشی مدیران شهری / تبیین چارچوب فرآیند بازآفرینی محلات مبنی بر رویکرد اجتماع محور

جلسه کارگاه هم اندیشی مدیران شهری ۱۴ استان پایلوت راه‌اندازی توسعه محله و تدوین برنامه‌های بازآفرینی محلات هدف با موضوع تبیین چارچوب فرآیند بازآفرینی محلات بارویکرد اجتماع محور در سالن اجتماعات شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، کارگاه آموزشی مدیران شهری ۱۴ استان با حضور  معاون فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران، معاونت فنی استانداری‌ها، معاونت اجتماعی فرمانداری‌ها، شهرداری ها و معاونت بازآفرینی ادارات کل راه و شهرسازی و همت و تلاش دفتر هدایت برنامه های بازآفرینی شهری،به منظور آشنایی مدیران شهری با مفاهیم و ابعاد بازآفرینی در محلات و چارچوب رویکرد اجتماع محور و توجه به دستور العمل های مربوطه در روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه در سالن اجتماعات شرکت بازآفرینی برگزار شد .

در این کارگاهها،در خصوص انتظارات و دغدغه های متقابل مدیران استان از شرکت بازآفرینی شهری و مهندسان مشاور طرف قرارداد و نحوه همکاری و هماهنگی های فی مابین، به عنوان دخیلان بخش دولتی و عمومی بازآفرینی محلات، بحث و تبادل نظر شد .

بدیهی است آشنایی مدیران با این فرآیند زمینه تعمیم و الگوسازی آن در سایر محلات هدف را به دنبال خواهد داشت و انتظار می رود شهرداری ها به کمک سایر دستگاهها بتوانند الگوهای مربوطه را در سایر محلات هدف، اجرا کنند ./

نظر شما