شناسهٔ خبر: 59585 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:

لزوم توجه جدی به مفهوم اقتصاد مقاومتی

جلسه مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات توجه جدی به مفهوم اقتصاد مقاومتی است، گفت: راه‌آهن از تمام امکانات و توانایی‌های خود برای توسعه اقتصاد و ارتقا آسایش، امنیت و آرامش مردم استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید محمدزاده در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت راه‌آهن و سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در جمهوری  اسلامی به طور جد بدان توجه شود، مفهوم اقتصادی مقاومتی است.

وی افزود: راه‌آهن از تمام امکانات و توانایی‌های خود برای توسعه اقتصاد و ارتقا آسایش، امنیت و آرامش مردم استفاده می‌کند و برای بهره‌مندی مردم از خدمات بهتر امکانات خود را در اختیار سایر دستگاه‌ها نیز قرار می‌دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری‌ راه‌آهن با برخی دیگر از سازمان‌ها و نهادها گفت: یکی از همکاری‌ها با وزارت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات شکل گرفت که از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد اشاره قرار گرفت. اما نفس کار افزایش کیفیت خدمات  برای کاربران  حمل‌ونقل ریلی است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن بیان داشت: امیدواریم اقدام امروز سبب ارائه خدمت بهتر به مردم و اثربخشی در حوزه سلامت، امداد، کمک‌رسانی و حمایت از مردم ایران، چه برای مسافران و چه برای سایر مردم نیازمند این‌گونه خدمات، باشد.

محمدزاده تصریح کرد: ذات این تفاهم‌نامه، قرار گرفتن امکانات دو سازمان در کنار یکدیگر و بهره‌مندی حداکثری مردم ایران از ه خدمات باکیفیت‌تر و استاندارد بالاتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم این اقدامات سبب شود تا خدمات راه‌آهن و اورژانس با کیفیت بهتری به مردم ارائه شود.

وی یکی از اهداف این تفاهم‌نامه را راه‌اندازی اورژانس ریلی در ایستگاه‌ها و قطارها عنوان کرد و گفت: ‌البته مردم منطقه هم از این خدمات‌دهی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اشاره به قدرت راه‌آهن در ارائه خدمات در شرایط بحران گفت: در زلزله کرمانشاه و بم حجم عظیمی از خدمات توسط ریل ارائه شد؛ اما نکته قابل‌توجه این است که در زمان زلزله، زیرساخت‌های ریلی آسیب چندانی نمی‌بینند

نظر شما