شناسهٔ خبر: 59599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری ۴كيلومتر محور كاشان - برزك آماده بهره برداری تا پايان آبانماه/ نياز به اعتبار ۱۷ ميليارد تومانی جهت ادامه مسير

جاده سازی مدیركل راه وشهرسازی استان اصفهان از بهره‌برداری ۴كيلومتر محور كاشان - برزك تا پايان آبانماه خبر داد که نياز به اعتبار ۱۷ ميليارد تومانی جهت ادامه مسير دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، ۴كیلومتر محور دوبانده  كاشان - برزك تا پایان آبانماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت اله غلامی مدیركل راه وشهرسازی استان به اتفاق حمیدرضا امیرخانی معاون مهندسی و ساخت اداره كل در بازدیدی كه از این محور داشت، گفت: كل این محور بطول ۷۰ كیلومتر در دستور كار است كه در ۲ قطعه در حال احداث است. ۷ كیلومتر آن طی سال‌های گذشته و ۴ كیلومتر آن تا پایان آبانماه امسال به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.

وی با توجه به اعتبار مورد نیاز برای احداث ۲۲ كیلومتر از این مسیر بیان داشت: ۷ كیلومتر این مسیر دارای پیمانكار و درحال انجام و ۱۵ كیلومتر دیگر در مرحله انتخاب پیمانكار است كه جهت اجرا ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تامین اعتبارات لازم هرچه سریعتر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیركل راه وشهرسازی استان در خصوص ادامه مسیر بطول ۳۸ كیلومتر گفت: این مسیر تا محور تهران-اصفهان از محل اعتبارات سال ۹۸ به بعد در دستور كار است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تكمیل شود.

 

نظر شما