شناسهٔ خبر: 59709 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح ۳ پروژه فرهنگی- درمانی و ورزشی در خراسان‌رضوی با حضور وزیر راه و شهرسازی

مراسم در سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی ۳ پروژه فرهنگی، درمانی و ورزشی از مجموع ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد طی مراسمی با حضور مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز ۱۹مهرماه همراه با استاندار خراسان‌رضوی، عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان خراسان‌رضوی جهت افتتاح ۱۶ پروژه بازآفرینی در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر مشهد طی مراسمی این پروژه‌ها را افتتاح کرد.

در اولین مراسم، مرکز جامع سلامت حاجی اربابی به مساحت ۹۱۰ مترمربع افتتاح و تحویل مرکز علوم پزشکی خراسان‌رضوی شد.

در ادامه سالن ورزشی چندمنظوره امام هادی در محله طوس دیگر پروژه افتتاح شده توسط وزیر راه و شهرسازی بود. همچنین، مدرسه ابرار ۱ یکی از سه پروژه فضای آموزشی و فرهنگی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مقامات استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امروز همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۱۶ طرح با هزینه بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار مردم شهر مشهد قرار گرفت. ۱۶ طرح افتتاح وزیر در پروژه‌های بازافرینی و سکونتگاه‌های غیررسمی حاشیه شهر مشهد شامل سه پروژه فضای آموزشی و فرهنگی، یک پروژه ورزشی، یک پروژه بهداشت و درمان، زیباسازی پارک و بهسازی اجرای شبکه فاضلاب هرکدام یک پروةژ بود که در کنار دو پروژه بهسازی و بهبود معابر و همچنین هفت پروژه تامین برق و روشنایی افتتاح شد.

گفتنی است در این مراسم رشيديان استاندار خراسان رضوي، عشايري معاون وزير راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، محبتي فرماندار مشهد، خدابنده مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي و دیگر مسئولان استان وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

نظر شما