شناسهٔ خبر: 59816 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها عنوان کرد:

پیشرفت ۹۵ درصدی توسعه ترمینال داخلی فرودگاه اهواز

فرودگاه اهواز معاون برنامه ريزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران از پروژه‌های ترمينال جديد خارجی و توسعه ترمينال داخلی فرودگاه اهواز ديدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی فرودگاه‌های خوزستان، حمیدرضا سیدی در اين ديدار از تلاش‌های انجام شده برای پیگیری دريافت سند مالکیت فرودگاه اهواز و برطرف كردن موانع و معارضان قدردانی كرد.

همچنين محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان گفت: فرودگاه اهواز دارای پتانسیل های فراوانی است و هر روز این نیاز بیشتر احساس می شود.

وی تاکید کرد: در صورت تخصیص اعتبار می توان چند پروژه مهم از جمله تاکسی وی موازی، ساختمان تکنیکال بلاک و افزایش محل پارک هواپیما را در این فرودگاه کلید زد.

وی درباره پروژه هاي در دست اجراي فرودگاه اهواز عنوان کرد: ساخت ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز از آبان سال ۹۲ آغاز شده و انتظار میرفت در مدت تعیین شده به اتمام برسد که ضعف در کار پیمانکار باعث تاخیر در پایان عملیات این پروژه شده است.

رضايي در پایان گفت: پروژه توسعه ترمینال داخلی اكنون با ۹۵ درصد پیشرفت به بهره برداری رسیده و پروژه عملیاتی كردن پست برق آن نیز رو به اتمام است.

نظر شما