شناسهٔ خبر: 59833 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام شد؛

بازدید وزیر راه شهرسازی از پروژه‌‌های راهی شهرستان گرمسار/ ارتباط ۲ کریدور مهم از طریق محور گرمسار - فیروزكوه

بازدید وزیر راه وشهرسازی در سفر یكروزه به شهرستان گرمسار از پروژه‌های مهم راهی این منطقه شامل آزادراه حرم تا حرم از قم تا گرمسار و قطعه بعدی آن از گرمسار تا سمنان بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در سفر یكروزه خود به شهرستان گرمسار در بازدید از پروژه‌های مهم راهی این منطقه گفت: امروز دو پروژه بسیار مهم شامل آزادراه حرم تا حرم از قم تا گرمسار و قطعه بعدی آن از گرمسار تا سمنان بازدید كردیم كه ۷۶ كیلومتر پیشرفت فیزیكی داشته است كه برای این پروژه ركورد خوبی به شمار می‌آید.

آخوندی با ابراز امیدواری از اینكه بتوان هرچه سریع‌تر سمنان را براساس این آزادراه به قم رساند و مسیر آزادراه حرم تا حرم را تا سمنان یكپارچه كرد تصریح كرد: امروز در مسیر برگشت این پروژه نیز از یك زیرگذر و چند دور برگردان كه در حال اجرا بودند بازدید كردیم كه كارگاه‌های زنده و فعالی داشتند و به نظر می‌آمد هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن‌ها پایان یابد.

وی دیگر پروژه مهم راهی گرمسار را اتصال این شهرستان به فیروزكوه دانست و افزود: برای شهرستان گرمسار یك مسیر با مشخصات راه اصلی از این شهرستان به فیروزكوه پیش‌بینی شده است و از این طریق دو كریدور مهم (آزادراه حرم تا حرم و آزادراه جنوب شرقی به حرم امام رضا) به یكديگر متصل می‌شود و ارزش این راه به اتصال این دو كریدور مهم است.

این مقام مسئول با تاكید بر اینكه مسیر اصلی گرمسار به فیروزكوه به ۳ فاز اجرایی تقسیم خواهد شد خاطرنشان كرد: فاز یك این پروژه از بن كوه تا كبوتردره، فاز بعدی آن از كبوتردره به محمودآباد و در انتها از محمودآباد به فیروزكوه متصل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تاكید كرد: در حال حاضر تمركز ما بر روی مسیر بن كوه در نزدیكی گرمسار به كبوتردره است. زیرا این مسیر بعد از اتصال می‌تواند از راه‌های موجود به جاده فیروزكوه برسد.

آخوندی در پایان افزود: دو قطعه از این پروژه به پیمانكار سپرده شده است تا بتوانیم این مسیر را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری رسانیم.

نظر شما