شناسهٔ خبر: 59840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سید عبدالمجید نژاد صفوی تشریح کرد:

جزییاتی از تکمیل آزاد راه حرم تا حرم قطعه گرمسار- سمنان

بازدید عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، امروز از عملیات ساخت قطعه گرمسار- سمنان در آزادراه حرم تا حرم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان روز یکشنبه در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سمنان در گفت وگو با ایرنا گفت: با بهره برداری از محور حرم تا حرم قطعه گرمسار- سمنان حجم تردد در محورهای این استان از ۲۰ میلیون خودرو در سال به ۳۰ میلیون خودرو در سال افزایش می یاید.

سید عبدالمجید نژاد صفوی افزود: عملیات اجرایی احداث آزاد راه حرم تا حرم قطعه گرمسار- سمنان به طول ۱۱۵ کیلومتر به یکهزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: آزاداره حرم تا حرم از طرح های مهم ملی است که بیش از ۷۰ درصد آن از در محدوده استان سمنان قرار دارد.

نژادصفوی ادامه داد : با اجرای این طرح بیش از ۸۰ کیلومتر از مسیر حرم تا حرم کاهش می یابد و این امر در افزایش رفاه اجتماعی و کاهش تصادفات جاده ای در محورهای استان تاثیر شایانی دارد.

در ادامه سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به غرب استان سمنان، حضور در نشست شورای اداری با مسوولان استان سمنان در فرمانداری شهرستان گرمسار و بازدید از عملیات ساخت جاده سیمین دشت- فیروزکوه و گرمسار- فیروزکوه برنامه ریزی شده است.

در این سفر، قدرت الله ابک سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان استانی و محلی، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند.

نظر شما