شناسهٔ خبر: 59875 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی استان مازندران صورت پذیرفت :

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی با نمایندگان استان در مجلس

جلسه نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویباردر مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی این منطقه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راهها و مدیر راه‌های روستایی با سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. 
ادیانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی و سایر بخش‌ها خواستار توجه و اهتمام بیشتر و همچنین تسریع در روند اجرایی فعالیت‌ها و پروژه‌های در حال انجام شدند.

عبداله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان در این نشست ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات در حال انجام در حوزه قائمشهر، سوادکوه و جویبار از دکتر ادیانی به جهت پیگیری ویژه توجه خاص به حوزه راه و شهرسازی و تلاش برای تامین اعتبارات مناسب برای پیشبرد فعالیت‌ها قدردانی نمودند. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا بررسی شد. 

پروژه تعریض محور لاریم – بهنمیر، تقاطع سه راهی لاریم ، احداث تقاطع در کمربندی  شمالی ، احداث سیکا پل محور کیاکلا به جویبار و بهنمیر ،بهسازی محور شیرگاه به بابل ، محور خطیرکوه به سمنان ، جاده جوارم به سد لفور ( بورخانی) ، بهسازی و آسفالت راه روستایی کارمزد به اسپرز و در حوزه راه روستایی ،الند ، چرات ، خرج و ورپی ، شورکچال ،قوزک رودبار ، تمر ، رجه به بایکلا،تنگه آذری و راه روستایی لله بند – دراسله ازجمله پروژه هایی بودند که درخصوص آنها بحث ، بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

گفتنی است : از ۱۰۵۰۰كیلومتر راه‌های اصلی و فرعی و روستایی موجود در مازندران ، مقدار ۲۸۰ كیلومتر در شهرستان جویبار و مقدار ۷۹۰ کیلومتر در شهرستان سوادکوه،مقدار ۴۳۰ كیلومتر در شهرستان قائمشهر واقع شده است.

نظر شما