شناسهٔ خبر: 59900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

شناسایی محدوده ۹۲ هکتار بافت فرسوده در شهرستان فاروج

جلسه رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج از برگزاری جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان با مسئولین شهرستان فاروج در خصوص پروژه های راه و شهرسازی حوزه شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، زین العابدین ابراهیمی گفت:این جلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ،نماینده مردم شهرستان فاروج در مجلس شورای اسلامی ،سرپرست فرمانداری فاروج ،شورای اسلامی شهر و شهرداری فاروج در محل شهرداری فاروج برگزار شد.

وی به مسائل اشاره شده در این جلسه اشاره کرد و افزود:چهار مطلب در این جلسه مطرح شد که شامل موارد مربوط به بحث واگذاری زمین ،بازنگری طرح جامع شهر فاروج،بحث قیر برای شهرداری و بحث بازآفرینی پایدار شهری و بافت فرسوده فاروج بود.

مصطفی زاده ،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه به بحث بازآفرینی شهری پایدار اشاره کرد و افزود: بحث تشکیل ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان به دبیری فرماندار شهرستان خیلی مهم است و خیلی از مطالب با تشکیل این ستاد رفع خواهد شد و این ستاد کمک زیادی در بحث بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در شهرستان فاروج ۹۲هکتار محدوده شناسایی شده بافت فرسوده وجود دارد که متقاضیان می‌توانند جهت احداث واحدهای مسکونی جهت اخذ تسهیلات بافت فرسوده دراین محدوده اقدام نمایند.

نظر شما