شناسهٔ خبر: 59961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر راه در حاشیه افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح فراهان مطرح کرد

ابراز رضایت اسلامی از پیشرفت محورهای شمال-جنوب واقع در استان مرکزی/ قطعه میانی سال آینده افتتاح می‌شود/ گسترش محورهای شهرستانی در دستور کار است

وزیر در جمع اسلامی در حاشیه افتتاح پروژه‌های راهسازی استان مرکزی از پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب واقع در استان مرکزی ابراز رضایت کرد و گفت به مهمترین درخواست‌های مردم که رسیدگی به محورهای داخل شبکه شهرستانی است، رسیدگی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های راهسازی استان مرکزی، در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های آزادراهی شمال به جنوب کشور که نزدیک به ۱۳۴ کیلومتر آن طول استان مرکزی را طی می‌کند، خوشبختانه در شرایط خوبی است. اکنون نیز تلاش داریم قطعه میانی این مسیر را که پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی دارد، در سال آینده به افتتاح برسانیم.

اسلامی ادامه داد: نقطه آغازین این محور که مهمترین بخش آن نقطه تبادل با کمربندی اراک است، در حال حاضر آغاز شده و با سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی با تاکید بر این که تقاطع غیرهم‌سطح فرمهین که امروز با تلاش مدیران اجرایی استان به بهره‌برداری رسید یکی از ضروریات محور به شمار می‌رفت، گفت: تلاش داریم تا این مسیر را تا خنجین ادامه دهیم و این پروژه هم‌اکنون در دست مطالعه قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: مهمترین درخواست مردم کمیجان، ساوه، زرندیه و خنداب در این سفر رسیدگی به محورهای داخل شبکه‌ای شهرستانی بود که طبق تصمیمات اتخاذ شده بنا داریم به صورت ویژه‌‌ای آنها را در دستور کار قرار دهیم.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد با توجه به محدودیت منابع موجود اقدامات مشارکتی را با استانداری در جهت تسریع بهبود شبکه‌های داخل شهری درآینده‌ای نزدیک آغاز می‌کنیم.

 

نظر شما